23.9.13

"Να είσαι δυνατή..."

Αν τα βγάλεις πέρα μετά από μια άσχημη υποτροπή λένε πως πάει τέλειωσε, είσαι δυνατός.


Η δύναμη πότε δεν ήταν μια απ' τις αγαπημένες μου λέξεις, με φόβιζε, μου έμοιαζε εγωιστική, ενοχλούσε φαίνεται τη μειονεξία μου και κρυβόμουνα πίσω από άλλες λέξεις που τις προτιμούσα, πίσω από τη μοναξιά και τη θλίψη... εντάξει, κάποιες μέρες αγκάλιαζα και την ανεμελιά μα δεν ήταν αρκετές. 
Κι όμως, η δύναμη από το καλοκαίρι, με καταδιώκει άνωθεν. Χρειάζεται στ' αλήθεια, να σταματήσω να φοβάμαι, ν' αγαπήσω, χωρίς υποκρισία αυτή τη φορά, να συγχωρέσω όσους με πόνεσαν... και τον εαυτό μου που τους έκρινε. 
Είμαι όμορφη και δυνατή, απέναντι σ' ανθρώπους και καθρέφτες.

Καληνύχτα Κύριε,
θα γίνω καλύτερη.

1 comments:

Φανή είπε...

ολα ειναι μια αποφαση μακρυα.. κι αφου λες οτι θα γινεις καλυτερη, εισαι ηδη πολυ κοντα!