15.6.10

:)

Λειτουργώ αποσυνδετικά, κι όμως καλύτερα από ποτέ. Ανυπομονώ να ρθουν εκείνες οι καλοκαιρινές μέρες που θα σηκώνομαι τόσο νωρίς όσο τώρα, που θα είμαι πιο ξενυχτισμένη, κι όμως πιο ξεκούραστη γιατί απλά δε θα έχω να πάω στη δουλειά. Έτσι κι αλλιώς, μέχρι να βραδιάσει, έχω ξεχάσει εντελώς όλα τα βάσανα του πρωινού, και είμαι, πια, πολύ αλλού...

Σκέφτομαι πως οι σχέσεις είναι σαν τα παγκάκια. Ο καθένας επιλέγει να καθήσει με το δικό του στυλ. Ο ένας σηκώνεται κάθε λίγο, χρειάζεται το χώρο του, δεν εστιάζει, χαζεύει τα πάντα. Ο άλλος κουλουριάζεται, θέλει αγκαλιές, δε βιάζεται να την ξανακάνει για αλλού. Θα τα βρουν; Θα συναντηθούν κάπου στη μέση;

Θυμάμαι εκείνο το βράδυ, πριν χρόνια πολλά που σε άκουσα να λες στην Ελένη, "Σε σκεφτόμουν, αλλά δεν πρόλαβα να σε πάρω." Και ευχήθηκα εκείνη την ώρα, να 'χα κι εγώ μια τέτοια φίλη. Κάποιο αστέρι θα 'πεφτε, γιατί ο Θεός μου 'στειλε εσένα την ίδια.

Σε αγαπώ, επειδή κι εσύ, εξακολουθείς να συγκινείσαι διαβάζοντας ένα βιβλίο απ' τα παιδικά κι εφηβικά μας χρόνια.

4 comments:

Black Shady είπε...

xa...katalavaino apoluta se poies meres anaferesai...pou ola moiazoun pithana, pou eisai mesa sthn energia, pou zeis vre paidi mou...
ante na mas erthoun..
mexri tote, siopi kai noris nanakia...

oso gia tis sxeseis, skepsou pos ena pagkaki einai arketa megalo gia na xoresei kai ekeinon pou tha ksaplosei kai ekeinon pou tha kathisei okladon...

zVyk είπε...

Μ' αρέσει αυτή η εικόνα, που μόλις ζωγράφισες...

just me είπε...

να 'μαι κι εγώ!!! :)
ομολογώ πως είχα να σ' επισκεφτώ από πριν ανοίξεις τα σχόλια.
έχω ξεχάσει τον κόσμο των μπλογκ, ξοδεύω τον πολύ λιγοστό χρόνο μου στο εφήμερο φέισμπουκ, που είναι σαν το βιαστικό ποτό που πίνουμε ανόρεχτα στο πιο κοντινό μπαρ για να 'χουμε μια ψευδαίσθηση παρέας και "εξόδου"...

Θα σ' επισκέφτομαι συχνότερα, υπόσχομαι! Αλλά εσύ να πας να συναντήσεις το καλοκαίρι! :) ;) :)

zVyk είπε...

Θα πάω, αλήθεια, αυτή τη φορά θα πάω, και θα ναι πορτοκαλιοί οι δρόμοι, έτσι ακριβώς όπως μου αρέσουν.