20.1.09

...δεν κινάς, δεν ξεκινάς...*

-Όταν τραγουδάς σε τι στοχεύεις;
-Εεεεεε... Να πω καλά το τραγούδι;

-Έλα, με σκοτώνεις! Κοίτα την πιο μεγάλη εικόνα!

-Να πείσω τους άλλους ότι λέω καλά το τραγούδι;
-Αααα! Δε με βοηθάς! Σκοπός σου είναι να πάρεις τον άλλο μαζί σου. Όταν κοιτάξεις από λίγο μακρυά τα πράγματα οι σωστές νότες και ο σωστός ρυθμός φαίνονται πολύ μικρά! Είσαι εκεί, για να πάρεις τον άλλον ένα ταξίδι...
-Ναι...


Δεν ήμουν ποτέ στο ίδιο μέρος με 'σένα, γι'αυτό δεν μπόρεσα να σε πάρω μαζί μου. Προσπάθησα. Δεν ήταν αρκετό. Περιπλανιέμαι ανάμεσα σε ελεύθερες πτώσεις και πτήσεις. Δε θυμάμαι πια. Ήταν οι επιλογές μου ή οι αναζητήσεις μου; Τα σχήματα, οι γραμμές, ποτέ τους δεν άλλαξαν. Για το χρώμα αναρωτιέμαι πάντα, το χρώμα του πόνου, της σκέψης, των δακρύων, της σιωπής, της προσευχής, της αγάπης. Ποτέ δεν μπόρεσα να τα δω όλα, τα χρώματα εννοώ. Δεν ξέρω ποιος εαυτός μου έχει απομείνει. Δε μ'αγαπάω, δεν αγάπησα ποτέ κανένα. Λένε πως βελτιώνομαι. Ίσως και να 'ναι έτσι. Αισθάνομαι ανεπίδεκτη περαιτέρω μάθησης αλλά χρειάζεται να τραβήξω το σκοινί λίγο ακόμη...

Έπεσε η αυλαία, μαζί και τα εμπόδια. Και έμεινε μόνος ο εαυτός μου, η γύμνια του με εμποδίζει από εμένα. Ρυάκια γύρω μου, δεν ξέρω σε ποιο ποταμό θέλω να καταλήξω. Αλλά δε θέλω να κάτσω και να περιμένω. Δε θέλω ούτε να φύγω και να περιμένω. Χρειάζομαι να με προστατεύσω από 'μένα αλλά κι από 'σένα, από τα ψίχουλα στο δρόμο που μας μπερδεύουν.

Αποζητώ το καινούργιο αλλά επιστρέφω στο παλιό. Ερωτεύομαι το μέλλον και προσδοκώ στο παρελθόν. Ψάχνω να αποδεσμευτώ απ' τη μιζέρια της ανημπόριας, τη συμβατική εκπαίδευση, τη συσσώρευση φωτογραφιών μέσα στο μυαλό μου. Εμένα ψάχνω αλλά ξεχνώ πως έχω ανάγκη να με δημιουργήσω ξανά. Κουράστηκα μα θα πάρω μπρος ξανά. Δε χρειάζεται να φοβάμαι, αφού ξέρω πως ο χωρόχρονος δεν ήταν ποτέ πραγματικό εμπόδιο για τους γενναίους. Θα αγκαλιάσω ένα αστέρι και θα κλείσω τα μάτια.

4 comments:

zVyk είπε...

Τα όνειρα έχουν χρώμα τελικά;

YoryiA είπε...

Ναι, έχουν.

Αnnelie είπε...

φυσικά κι έχουν, πάντα βλέπω χρώματα!

proserpina είπε...

Η τελευταία πρόταση είναι απο Stardust;

:)