4.12.08

ταχυπαλμία

Τους βλέπω να κρύβονται μέσα στο τίποτα του πλούτου και των τιμαλφών τους. Τριγυρίζουν με φτυάρια και σκάβουν τρύπες χρυσές στο χρόνο και στο χώμα. Εκεί μέσα θάβονται, το ξέρουν. Εγώ, στριφογυρίζω μέσα στον ύπνο μου. Αν είμαι μια απ' αυτούς; Θυμάμαι μια φωνή που μου είχε πει, "Αν είχες λιγότερα θα ήσουν περισσότερο ευτυχισμένη." Προσπαθώ να φανταστώ μια τέτοια ζωή αλλά είναι δύσκολο, τόσο δεδομένα που έχουν γίνει όλα...

Αλλάζω για ακόμη μια φορά πλευρό. Ονειρεύομαι πορτοκαλί θάλασσες και μαβιά δέντρα. Μα τα δέντρα είναι σκονισμένα και τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια ανάβουν από νωρίς. Νωρίτερα απ' όσο θα πρεπε. Φαίνονται φροντισμένα, μα από μέσα τα ξεραμένα πνίγουν τα χλωρά. Μια κούφια βιτρίνα από ένα πληγωμένο δέντρο εξαναγκασμένο σε μια χαρά από ψεύτικα φώτα και χρώματα. Η μητέρα μού το είπε, και αυτή ξέρει. (Φροντίζει αλλιώς τα δέντρα στην αυλή μας.)

Αισθάνομαι αγωνία, στην πραγματικότητα δε κοιμάμαι, μόνο ακούω κάτι μέσα μου να χτυπάει δυνατά. Τρίζουν οι αναμνήσεις σε κάθε γωνιά του νου μου. Μου λείπουν αυτοί που ποτέ δεν κοίταξα στα μάτια. Και φοβάμαι... φοβάμαι πως στο τέλος θα αποσυνδεθώ από κάθε μου πράξη. Το εγώ απομακρύνεται όλο και περισσότερο από τις συνέπειες. Για όλα αρκεί να πατήσεις κάποια κουμπιά. Δεν μπορείς να φέρεις στο νου μια αληθινή επαφή με τον κόσμο. Δεν καταλαβαίνω αν φταίει το δικό μου πάτημα ή κάποιου άλλου για την καταστροφή. Εγώ το μόνο που ήθελα...

Όμως, το γυαλί κάποια στιγμή ξεθαμπώνει Αλλά τότε, εγώ έχω ήδη κοιμηθεί. Δεν το ξερα, είχα χάσει την ελπίδα. Μου χτυπάνε την πόρτα απότομα, ταχυπαλμία. "Θυμήθηκες χθες βράδυ να πάρεις τα χάπια σου;"... Όχι, μονάχα καληνύχτα θυμάμαι να λέω, στον Κεμάλ, κι αυτό είναι το δικό μου δίλεπτο, η προσευχή από το δικό μου υστέρημα πίστης. Τώρα, το τζάμι είναι πολύ καθαρό, βλέπω τη βροχή της αγάπης να ξεπλένει τις σκόνες απ' τα φύλλα της κουρασμένης μας καρδιάς.

6 comments:

YoryiA είπε...

Τα χάπια σου?!
Καλά, μάλλον κάτι ποιητικό και μεταφορικό και τέτοια εννοείς εσύ, αλλά, αν όχι, μη ξεχνάς τα χάπια σου ρε!

zVyk είπε...

Μακάρι να ήταν μεταφορικό ρε συ! Τελοσπάντων, ένας μήνας έμεινε έτσι κι αλλιώς!:P

exilio είπε...

hmm..same here :/

κουμπάκι για pause ή forward υπάρχει ;

:)

YoryiA είπε...

Ένας μήνας μόνο να παίρνεις χάπια?!
Τι διάολο, κορτιζόνη σε χάπια απ'όσο ξέρω δεν παίζει, να παίρεις ψυχοφάρμακα, ψιλοχλωμο...
Τι χάπια παίρνεις?

'Eλενα είπε...

merry christmas ;)

Ανώνυμος είπε...

Τα χάπια είναι για να τα παίρνουμε. Δεν είναι τίποτα...:Ρ
Καλές γιορτές :)