23.10.08

δυο τραγούδια δρόμος

Μετρώ τις μέρες σε άσπρα και κίτρινα χαπάκια. Ακόμη ένα κουτί φτάνει στο τέλος του και ξέρω πως μετά από ένα διάλειμμα θα αρχίσω ξανά. Έχω μια βδομάδα μπροστά μου που μπορώ να τη μετρήσω σε κάτι άλλο εκτός από χημικά. Ίσως είναι καιρός να ρισκάρω... Λέω πως τα μουσικά διαλείμματα είναι τα καλύτερα. Πριν τελειώσει το χειροκρότημα για ένα τραγούδι που το παίρνει ο άνεμος ξεκινάει κάποιο άλλο που μιλάει για μια καινούργια ψυχή που ξεκινά με την γοητευτική αυθάδεια της άγνοιας.

Μέσα σε όλα, ο εαυτός μου και ο mick μού υπενθυμίζουν πως οι παλιές (κακές) συνήθειες πεθαίνουν δύσκολα. Κάποιοι υποστηρίζουν, πως οι παλιοί φίλοι πεθαίνουν ακόμη δυσκολότερα. Δεν ξέρω, ίσως. Είμαι απασχολημένη με το να διορθώνω τα λάθη του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος. Σχηματίζω πίνακες και τους γεμίζω αλγορίθμους αλλά ακόμη δεν έχω καταλάβει πώς η σκέψη κινεί τα δάχτυλά μου...

Το σημαντικό είναι να μην παραμελείς τη μουσική σου. Διασκεδάζει τις ενδυματολογικές σου απορίες ντύνοντάς σε με τους κατάλληλους ήχους. Όλα χυμένα, μαζί, στο πάτωμα, τα σανδάλια με τις μπότες και τα μάλλινα με τα μακό. Ο καιρός σε ξεγελά, μα ουρανός δε φταίει, μην αγωνιάς. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει λόγος να σε μελαγχολεί η αγνωσία σου, έχει απαλλαγεί από τη φιλοσοφική της χροιά. Εξάλλου, η γνώση που σου επιτρέπει να επιβιώνεις, είναι -κυρίως- άδηλη και γραμμένη στο σώμα, όχι στα βιβλία. Να μετράς το χρόνο σε τραγούδια... τα λεπτά δεν είναι παρά ένα αποκύημα της φαντασίας του επίστασθαι.

4 comments:

La Dona Catalana είπε...

:-**

accipiter nisus είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=HiRChOr9p4I

tis agapawwwwww (ntaks oxi oso ton monsieur me to doksari :P)

ps: ohh
ps2: dn eimai akiriiii ;D

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ η τελευταία παράγραφος..!!
τώρα που το λες παρατηρώ πως ανάλογα με τα τραγούδια που ακούω κάθε φορά, ντύνομαι!

με συγκίνησες γλυκούλι =')

Jason είπε...

"...γοητευτική αυθάδεια της άγνοιας."

αναρτήθηκε από zVyk στις 7:36 μμ την 23 Οκτ 2008

"...το θράσος της άγνοιας."
"...χαριτωμένα προσημασμένου..."

Tuesday, October 28, 2008

(Μόλις διαβάζω τη φράση με την αυθάδεια της άγνοιας, λέω "χα! κοίτα που επηρεάστηκε λίγο από το post μου, ποιος θα το 'λεγε!"... Μετά από λίγο κοιτάω τις ημερομηνίες και βλέπω πως καθόλου έτσι δεν έγινε... Φαίνεται πως επικοινωνούμε κάπως...)