16.5.08

μη με ψάχνεις


Όχι, δεν κατάφερα να ξεφύγω, όμως το κάθε μου γράμμα, πάντα θα είναι ένα σκουπιδάκι στα μάτια μου, να μου τα σκεπάζει ολόκληρα, κι εγώ να τα πλένω επίμονα με λάσπη. Και αυτά να γίνονται κατακόκκινα, να καίνε, και να σκουραίνουν ακόμα παραπάνω. Όμως ποια είμαι, ποτέ δε θα το μάθεις, ούτε εγώ το ξέρω και κουράστηκα να ψάχνω. Η αγάπη μού είπανε, είναι μέγεθος χαωτικό, κι εγώ χάνομαι μέσα στο χάος αλλάζοντας εαυτούς και χαρακτήρες, ψάχνοντας μέσα από τους άλλους να βρω εμένα, αδυνατώντας να σταθμεύσω, να αναπνεύσω, να κοιτάξω, να δακρύσω... Γι' αυτό, μη με ψάχνεις... είμαι αγνώστου προελεύσεως και κατευθύνσεως.

http://autographcollectors.blogspot.com

Μάρθα, Έλενα, Κατερίνα, Άννα, Στεφανία, Γιωργία, Ίων, Ψι, Ιάσωνα, Τέλσον εκτεθείτε... έχω κουραστεί εδωπέρα μόνη.

υ.γ. Υπάρχει και ένα πνεύμα του δρόμου να πλανάται πάντα στη σκέψη μου... αυτό που με έκανε να θέλω να γράψω γιατί ζήλεψα τη δικιά της μελάνη... Θα 'θελα να το δω να καθρεφτίζεται σε πραγματικό χαρτί.

5 comments:

Autographcollectors είπε...

πολύ όμορφο το κείμενο του ποστ, που συνοδεύει το ιδιόγραφό σου.
Σ' ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου.
Το σημείωμα αναρτήθηκε στο blog.

kiara είπε...

Κι εγώ σας ευχαριστώ.
:)

Jason είπε...

Μπορεί και να εκτεθώ.

kiara είπε...

Ωραία, ωραία!:D

Sakis είπε...

Κάποτε, ένας φίλος, για να με πειράξει, μου είπε την εξής ατάκα: ''Έχεις ωραίο γραφικό χαρακτήρα!''... Κι ύστερα από μια μικρή παύση ελάχιστων δευτερολέπτων, συμπλήρωσε: ''Κυριολεκτώ!''...

Μ' άφησε κάγκελο, ο δικός σου! :-)