5.5.08

το ΄χα ξεχάσει... είναι μονοθέσια τα διαστημόπλοια...


Νομίζω πως θα κλείσω και θα ανοίξω τα μάτια και θα βρίσκομαι σε ένα βικτωριανό μπαρόκ σκηνικό... Πρώτη φορά προσέχω ότι το ροκ υπάρχει μέσα στο μπαρόκ... Εγώ είμαι ροκ ή μπαρόκ; Είμαι "τα μαζεύω όπως να 'ναι και την κάνω για το Woodstock" ή είμαι "βάζω το φόρεμα, φοράω μια μάσκα και παρευρίσκομαι στη γιορτή με τα βασιλικά πυροτεχνήματα για να χαθώ μέσα στη μουσική του Handel"; Ίσως είμαι και τα δυο... αντιφατική και χαωτική... ή ίσως δεν είμαι τίποτα... μια ακόμη καημένη ύπαρξη που ονειρεύεται να υπερβεί τον εαυτό της... που όμως δε θα το κάνει ποτέ και θα ζήσει απλά την decent and proper ζωούλα της...

...δε θέλω να κουβαλάω τον εαυτό μου... θέλω να τον κρατήσω από το χέρι και να απογειωθώ...

14 comments:

Αnnelie είπε...

εγώ πάλι θέλω να σταματήσω να φοράω τον εαυτό μου...θέλω να τον μασουλήσω, να τον φτύσω και να πάρω έναν καινούργιο...

kiara είπε...

xexexe!:D

to_koritsi_pu_i8ele_polla είπε...

Έχω σκεφτεί πολλές φορές τη σχέση μπαρόκ και ροκ.. νομίζω πως έχουν κάποιες ομοιότητες αλλά δεν προλαβαίνω να τις αναλύσω τώρα γιατί αν κοιτάξεις την ώρα.... ΣΧΟΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

καλημέρα =)

kiara είπε...

Αυτή η δημοσίευση ξεκίνησε από μια συζήτηση που είχα με την Αρετή, μου είπε ότι είμαι ροκ γιατί είμαι τύπος του τα μαζεύω και την κάνω... διαβάζοντας ό,τι έγραψα, μου λέει, και το φοράω μια μάσκα και χάνομαι μέσα στο πλήθος για να ακούσω τη μουσική που γουστάρω, κι αυτό ροκ είναι. Της λέω, σωστά, το ροκ είναι μέσα στο μπαρόκ οπότε ναι... είμαι μπα-ρόκ!... Θα απογειωθώ όμως;...

Καλημέρες!:)

Jason είπε...

Εκτός από το "ροκ" έχει και το "μπα" μέσα. :)
Είναι "μπααα-ροκ", δηλαδή μάλλον δεν είναι και πολύ ροκ. :)
Αν καταφέρνεις να είσαι και ροκ και μπαρόκ, μάλλον πετυχαίνεις κάτι σχετικά σπάνιο. :)

kiara είπε...

Eίμαι μουρλή εγώ άσε!:P

proserpina είπε...

Ποιός είπε οτι το αντίθετο της υπέρβασης είναι η decent and proper ζωούλα; Και για τί υπέρβαση μιλάμε, καταρχήν;


;)

kiara είπε...

Για ένα άτομο όπως εγώ είναι! Πραγματικά! Και την έχω βάλει μπρος την υπέρβαση! Ό,τι κατάλαβες!:D

Φιλιάάάάά!!!

κρασι & νερο στα ονειρα μας είπε...

να παρεις τον εαυτο σου απο το χερι και να ξανηχτεις οπου εχει ζωη και χαρα , να τον παρατησεις να μεθυσεις μονη σου , να σε περιμενει αλλαγμενος , να γινεται ενα νεο πραγμα.

psykasso είπε...

Ο χρόνος περνάει , ρέει και καταρρέει. Το χάος κάθεται και περιμένει, δεν αξίζει πολύ σε πολλούς.
Δεν υπάρχει χρόνος για να τραβήξεις τον εαυτό σου όσο πιο πέρα μπορείς. Αν δεν δοκιμάσεις τώρα τον εαυτό σου, δεν θα το κάνεις ποτέ ....

και όσον αφορά το ροκ , είναι αλητεία και θάνατος
για το μπαρόκ δεν ξέρω αν είναι ροκ, αλλά μάλλον αμφιβάλω ...

kiara είπε...

κρασί και νερό στα ονειρά μας, δεν έχω ιδέα που θα με βγάλει αυτός ο δρόμος... πραγματικά...

Ρε ψι, τι είναι αυτό το αλάτι που ρίχνεις τώρα! Λέγε μου λέξεις κλειδιά... χάος, αλήτης... φφφφφ...

Σήμερα που ήμουν στο σχολείο διάβασα στο αναγνωστικό των παιδιών το αυτονόητο: "Τίποτα δε μας χαρίζεται στη ζωή. Τα πάντα κατακτούνται με θάρρος και προσπάθεια."

Τι σημαίνει όμως θάρρος άραγε;...

επιρρεπης είπε...

αν το όμορφο μπλογκ αντικατοπριζει αληθινά τον εαυτό σου σίγουρα θα απογειωθείς.
Αλήθεια λέω ντε!

YoryiA είπε...

Μονοθέσια διαστημόπλοια? Δηλαδή, τι, μόνο ένα άτομο μπορεί να μπει μέσα? Και κάνει τα πάντα, πιλότος, μηχανικός, γιατρός, συντήρηση, χειρισμός καμερών, δειγματολήπτων, κλπ, τεχνικός, τα πάντα?

kiara είπε...

επιρρεπή, μια βιτρίνα είναι όλα... σε ευχαριστώ ωστόσο...

Γιωργία, nαι τα πάντα λέμε! Άσε μας! Αν έχεις εσύ πρόβλημα στο επίπεδο της πραγματολογίας... δε φταίμε εμείς:P