18.4.08

αλληγορίες

Λατρεύω τα λουλούδια, όμως, έχω συνειδητοποιήσει ότι μου τη δίνουν αυτά τα τριαντάφυλλα που κυκλοφορούν σε όλα τα ανθοπωλεία, που ανταλλάζουν οι "ερωτευμένοι" μεταξύ τους! Είναι όλα ίδια και βιομηχανοποιημένα. Και δε μυρίζουν... δεν έχουν καμιά μυρωδιά, τόσο ψεύτικα είναι τα καημένα... δεν είναι μεγαλωμένα με αγάπη και δεν έχουν αγάπη να δώσουν... ούτε μέρος της πραγματικής φύσης... Έχω πραγματικά βαρεθεί να τα βλέπω παντού και πάντοτε!

Από την άλλη... έχω μια αδυναμία στις αναρριχώμενες τριανταφυλλιές αν και σπάνια συναντώ τέτοιες... Κατακρίβειαν... πρώτη φορά συναντώ μια τόσο όμορφη, όχι, όχι όμορφη, πανέμορφη... αυτά τα τριαντάφυλλα αξίζουν τον κόπο!...



Εγώ όμως δεν προσπάθησα και ό,τι μου απέμεινε είναι δυο φωτογραφίες...

7 comments:

psykasso είπε...

πράγματι ωραία όσο και αν μειώνουν την βιομηχανοποιημένη αγάπη που έχω κατακαιρούς προσφέρει στις αγαπημένες μου ;)

kiara είπε...

Ενώ αν τα είχες κλέψει από κάποια αυλή... θα 'χαν άλλη χάρη!:)

La DoNa CaTaLaNa είπε...

μου χαρισαν σημερα ενα και οντως δεν μυριζε τριανταφυλλο. Δε μυριζε τιποτε. Καθως το κοιτουσα ομως, μου φανηκε πιο λογικο απο ποτε οτι μονο ενα τοσο ομορφο πραγμα θα δικαιολογουνταν να εχει αγκαθια. Πρεπει να προστατευσει τη μοναδικοτητα του. καλο σου απογευμα!

kiara είπε...

Αχ βρε Μαρθούλα μου... είσαι μια ψυχούλα...
;)

κρασι & νερο στα ονειρα μας είπε...

panemorfa ta triantafylla , kane mia prospatheia na fytepseis mia triantafyllia..kalo pasxa

kiara είπε...

καλή ιδέα! Καλή Ανάσταση!:)

για παρτη σου είπε...

μαραζώνουν τα καημένα μέσα στις γυάλες, σαν ζωή στην αποστείρωση...