10.3.08

μαγειρεύοντας


Είναι πολύ χαζό να φοράς ποδιά όταν μαγειρεύεις! Σχεδόν όσο χαζό είναι να ασχολείσαι με τη συνταγή μαγειρικής ως κειμενικό είδος! Χάνεις όλο το νόημα, όλες τις μυρωδιές! Πιάνω τα μαλλιά μου κότσο και σκέφτομαι πως πρέπει να φτιάξω ένα πολύ ωραίο φαγητό γιατί διαφορετικά δε θα μπορέσω ποτέ να αποκατασταθώ. Κοιτάω το ινδικό τσάι, θα ήταν ωραίο λες με χοιρινό; Τι γεύση να έκανε; Με μήλα είναι υπέροχο και η δάφνη δίνει κάτι το ξεχωριστό... η κανέλα, αχ η κανέλα, αυτή η αίσθηση ξύλου μέσα στο έδεσμα...

Στη μαγειρική παραδίνεται κάθε γυναίκα που της αρνήθηκαν να ξεδιπλώσει τις ικανότητές εκεί όπου εκείνη θα ήθελε και προσπαθεί να ικανοποιήσει απελπισμένα το σύ-ζυγό, να περάσει την αγάπη της μέσα από το στομάχι του νομίζοντας πως έτσι δε θα τον χάσει ποτέ. Χαζομάρες, το κλειδί είναι να μην πάψεις να αγαπάς ποτέ αυτό που έχεις μέσα στο μυαλό σου, να μην πέσει ποτέ η μάσκα και να καταστραφεί η ευτυχία!

Λοιπόν, αν θες να μαγειρέψεις πρέπει να ακολουθήσεις προσεχτικά κάποιες συγκεκριμένες οδηγίες που δεν είναι γραμμένες σε κανένα οδηγό μαγειρικής. Γιατί, ως γνωστόν, η κοινή γνώση της ανθρωπότητας δεν μπορεί να καταγραφεί σε καμιά γλώσσα ομιλούμενη... είναι γραμμένη μέσα στο μυαλό του καθενός μας, είναι μια γνώση του σώματος και ολοένα και τη χάνουμε λόγω των απανωτών ξεριζωμών, πώς να μαγειρέψω πολίτικα αν δε βρίσκομαι στην Πόλη... Ποιο να 'ναι το μυστικό για νόστιμα κεφτεδάκια; Τι σημασία έχει αφού δεν ξέρω να χορεύω... τι σημασία αλήθεια;...

Αν δεν ανάψεις ένα κερί ή ένα καντήλι μην επιχειρήσεις το μαγείρεμα. Τα ντολμαδάκια γιαλαντζί δε θα 'ναι καλά άμα δεν τα τάξεις στην Παναγιά την Μπαλουκλιώτισσα. Πρέπει να πλύνεις καλά τα χέρια σου μαζί με τ' ανομήματά σου, να γίνουν όλα ένα και να φύγουν από πάνω σου μαζί με όλο το φόβο που θα τον ρίξεις στο καράβι κι εσύ θα απομείνεις στο λιμάνι της Σμύρνης να περιμένεις το θάνατο... Θέλω να δαγκώσω κανέλα κι ας χρειαστεί να υποστώ όλη εκείνη την πίκρα, απλά και μόνο για λίγα δευτερόλεπτα γλύκας, εκείνης της περίεργης γλύκας που μόνο η κανέλα μπορεί να δώσει... θα σου μαγειρέψω ακόμη κι αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσω για καυσόξυλα το πιάνο μου, μόνο και μόνο για να καταλάβεις πόσο αλήθεια...

...καμιά εικόνα δε μένει... καμιά... μόνο οι μυρωδιές...

9 comments:

JoaN είπε...

!!! ομολογώ πως το "θα σου μαγειρέψω ακόμη κι αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσω για καυσόξυλα το πιάνο μου" με τάραξε!!! :(

kiara είπε...

Δε θα 'πρεπε. Δεν υπάρχει πίκρα, όχι περισσότερη από μια σταγόνα, μονάχα μια αφόρητη ανάγκη...

Εξάλλου μπορώ πάντα να πάρω ένα άλλο πιάνο.
:)

Από εσένα περίμενα κάτι σε...
Πόσες καρδιές που γίνανε αναλαμπή και αθάλη
μας κάνανε μεγάλη κάποια μικρή στιγμή
Κι αθόρυβα διαβήκανε απ' της ζωής την άκρη
χωρίς να 'φήσει δάκρυ σε μαγουλογραμμή
σαλαλά
:D

CresceNet είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

proserpina είπε...

Παπαπα, έχει κάψει πολύ κόσμο αυτή η ταινία τελικά :PPP

Σχετικά με την κανέλα, ας ρίξω κι εγω ενα σαλαλα:

Έχω στο μικρό μου κόσμο
μια κανέλα κι ένα δυόσμο
αχ, τι βάσανο γλυκό
να μοιράζομαι στα δυό.


Σχετικά δε με τα καυσόξυλα, το πιάνο ευχαρίστως θα το έκαιγα, την κιθάρα μου μην αγγίξει κανείς! loool

Επίσης, περι Πόλης και κεφτεδακίων, μια χαρά τα φτιάχνεις όπου και να σαι, αρκεί να μην τα παστώσεις στο κεσαμαμουτ rooooooooofl

Όσον αφορά στην ποδιά, δεν είναι καθόλου βλακεία να τη φοράς οταν μαγειρεύεις! Εχω χαλάσει ρούχα με λαδιες...

Τέλος (ουφ, πολλά θέματα είχε αυτο το ποστ) μιας και βλέπω οτι το 'χεις το θέμα με τη μαγειρική, να ευχηθώ καλή αποκατάσταση, με ενα καλό παιδί και όλα τα σχετικά :PPPPP

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εμένα γιατί μου έφερε πολίτικες εικόνες και συνταγές Λωξάντρας;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

YoryiA είπε...

Εγώ πάντως που είμαι καταπληκτική μαγείρισα (χωρίς πλάκα) φοράω πάντα ποδιά. Δε θέλω να πιτσιλίζονται τα ρούχα μου με σάλτσες, σταγόνες λάδι που πηδάνε απο το τηγάνι, κλπ.
Όσο για το τάξιμο, άντε να το τάξω στο στομάχι μου το φαί (ή αν τύχει να έχω καλεσμένους, αλλά αυτό α]δεν τυχαίνει και β]το δικό μου το στομάχι προηγείται)

kiara είπε...

πφ βαριέμαι να απαντάω, λολ
Έχουμε και λέμε...

crescenet
gimme a break

proserpina
Σαλάλεψες κι εσύ βλέπω... πονηρούλα!

Το μετάνιωσα! Λέω να το κρατήσω το πιανάκι μου τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα...

Δεν έχω ιδέα από μαγειρική και κεφτεδάκια χαχαχα :D

Ε εγώ τη βαριέμαι την ποδιά, τι να κάνουμε; :P

Καλό παιδί; Και θα σκοντάψει πάνω μου; Χλωμό το βλέπω...

Ναι, πολλά τα θέματα, ως συνήθως, και μάλιστα δεν κατάφερες να καταπιαστείς με όλα!:P

Φύρδην-Μίγδην
Έτοιμη ήμουν να αρχίσω να μιλάω για τον Ταρνανά, οπότε μια χαρά συνειρμούς έκανες!
:)

Υοryia
Ρε μπελά που βρήκαμε! Μας την πέσανε όλες οι μαγείρισσες! Με άρεσε το χωρίς πλάκα, λολ!
:P

Marina είπε...

Και τη Κίρκη γι' αυτό τη λάτρεψε ο Οδυσσέας, σαν και εσένα τον τάϊζε συνέχεια λωτούς, που με προσμονή τους καταβρόχθιζε ζητώντας της πάντα τον επόμενο καρπό, που θα του έπαιρνε τη πικρίλα και θα τη σκόρπαγε στους 4 ανέμους. Και οι λωτοί ερχόντουσαν αραιοί ώστε να είναι για πάντα περιζήτητοι!.
Απο τα ωραιότερα κείμενα που έχω διαβάσει εδώ μέσα.

kiara είπε...

Δεν το 'ξερα αυτό για την Κίρκη!
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!:)