6.3.08

θα 'ρθει και θα με πάρει μαζί...

Είναι αργά, πολύ αργά... μου αρέσει τόσο πολύ αυτό το τραγούδι ρε Φοίβο... έχει καεί η καρδιά μου απόψε... έχω χάσει την επικοινωνία με το σύμπαν... δεν πιστεύω σε μένα απόψε... θέλω να γυρίσω την πλάτη σε όλα αυτά... θα ήθελα να ήμουν κάποια άλλη, κάποια που να αγαπούσα... οι ίδιες σκέψεις μου τρυπάνε το μυαλό... μου τρυπάνε τη ψυχή... το πρόσεξα εκείνο το γλύστρημα της γλώσσας κύριε καθηγητά... είπατε ψυχή, κι ας το διορθώσατε μετά και είπατε συνείδηση, πως δεν υπάρχει ψυχή... εγώ σας λέω ότι υπάρχει, κι ας μην έχω κανένα λογικό επιχείρημα πάνω στο οποίο να το στηρίξω... είμαι συχνά καλύτερη από τους συμφοιτητές μου σε μαθήματα λογικής... όχι ο κόσμος δεν είναι φτιαγμένος με λογική... και η ψυχή δεν έχει καμία σχέση με αυτό που λέμε απόδειξη... ψυχή είναι η πνοή του Θεού μέσα μας... η γραφικότητά μου, με φορτώνει με το πιο θλιμμένο χαμόγελο όμως εγώ επιμένω... ο κόσμος δεν είναι μόνο ύλη... αυτή η μοναξιά που με έχει γεμίσει... είναι που ξέχασα πώς να προσεύχομαι... είναι που "αφέθηκα και ενδίδω"... τόσες τύψεις... τόσος φόβος... μα η ελπίδα... το καλοκαίρι θα 'ρθει...

11 comments:

Αnnelie είπε...

Είναι φοβερό το πώς μπορεί κάποιος να αποτυπώσει με ένα στίχο το κύριο υλικό από το ποίο είναι φτιαγμένη η ψυχή μου..."κι ύστερα ΠΑΛΙ μου λείπει η αγάπη x3 κι ύστερα πιό δυνατά η μουσική" Δεν αφήνει περιθώρια για να το ψάξω περαιτέρω...Με έχει καλύψει :-)

kiara είπε...

αχ ναι...
Σε φιλώ Αννούλα μου:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ομορφο κείμενο!!!
΄Ανοιξη είναι εξάλλου, όλοι πάσχουμε από την ίδια ή παρόμοια κρίση ταυτότητας ή πάσης μορφής ανησυχίες

Μία είναι η ουσία...."το καλοκαίρι θα 'ρθει"...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

JoaN είπε...

κι ύστερα πιοοο δυνατά η μουσικήηη σαλαλα ...

kiara είπε...

φιλιά και στις δυο σας!!!
:D

proserpina είπε...

Εγώ κρατάω το όμως εγώ επιμένω...

Επίσης, κάπου εδώ δεν έγραφε οτι "είναι πολυτέλεια να είσαι απαισιόδοξος"; Πού πήγε;

:)

kiara είπε...

Μου την είπες τώρα; Καλά μου 'κανες!;)

proserpina είπε...

Εχμμ, είχε μια διττή σημασία, τολμώ να πω, η ερώτηση της δεύτερης παραγράφου του comment μου. Η μια ήτο όντως περιπαικτική, αλλά η κυριότερη ήταν όντως απορία: πού πήγε καλέ αυτό το motto που είχες κάτω κάτω; Το πήρε η ανακαίνιση του μπλογκ;

Καλή Καθαρή Δευτέρα! Να σου πάει ψηλά ο αετός, να είναι καλοψημένη η λαγάνα κλπ ;)

kiara είπε...

Το πήρε η ανακαίνιση του μπλογκ αλλά το ξαναέβαλα τώρα παρόλο που δε μου αρέσει ο τόπος του (όλα τα χατήρια σας κάνω, λολ)! Δεχόμεθα συμβουλές και γενικότερα ότι προαιρείσθε!:D

ΚΑΛΗ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!
:)))

ion είπε...

Ψυχή, Έρωτας και Τέχνη δεν αποδεικνύονται παρα μονο βιώνονται. Η γνώση (το να τα γνωρίσεις) αυτων των "πραγμάτων" δεν μπορεί να είναι μόνο λογική, μια εγκεφαλική επιβεβαίωση, επιχειρηματολογική τεκμηρίωση. Πως να αποδείξεις με λογικά επιχειρήματα την καλλιτεχνική αξία πχ. ενός κομματιού του Μότσαρτ;

Η γνώση σε τέτοιες περιπτώσεις είναι γνώση Άλλη, διαφορετική, υπέροχη, και θαυμαστή.

Και αξίζει να επιμένει κανείς.
Μη μασάς :)

kiara είπε...

Όλη μέρα μασουλάω άσε!:P