5.2.08

μια... "αγκαλιά" (elica)

Δεν άντεξααααααα, ήθελα να κρατήσω αυτό το τραγούδι, για λίγο ακόμη, κρυφό αλλά δεν άντεξα. Μου το πρόδωσε ψες ένας αχώνευτος πλην πανέξυπνος τύπος που ξέρω. Αποφάσισε λέει να με κάνει άνθρωπο αλλά ελπίζω να κατάλαβε πως αυτό είναι αδύνατο μιας και είμαι γυναίκα (φεμινίστριες κοολ ντάουν, πλάκα κάνω)! Λοιπόν αν και το συγκεκριμένο τύπο δεν τον πάω καθόλου μα καθόλου και αν και ενίοτε είμαστε σαν το σκύλο με τη γάτα είμαι αναγκασμένη να παραδεχτώ ότι οι μουσικές του επιλογές τα σπάνε. Τελικά, όλοι έχουν κάποια χρησιμότητα σε αυτό τον κόσμο, ακόμη κι εσύ κύριε σπαστικέ αλλά ποτέ αρκετά βαρετέ... εν πάση περιπτώσει, ό,τι και να πω το ξέρεις πως σου έχω αδυναμία. Κι εσύ μου το 'λεγες, "Πρόσεχε!". Είχες δίκαιο... Εντάξει, το κομμάτι είναι τέλειο! Χα, δεν το πέτυχες! Αυτό πάει και ως σίκουελ της προηγούμενης δημοσίευσης! Enjoy everybody!:)

Αν νιώθεις πως φεύγει η στιγμή
και μέσα σ’ αυτή τη ζωή
σε παίρνουν τα κύματα,
αν βλέπεις να φεύγει το χθες
και σαν εικόνες παλιές
χαζεύεις τα σύννεφα

Άσε με λίγο να σου κρατήσω τα χέρια
με πας πιο ψηλά κι απ’ τ’ αστέρια
άσε με να σε φιλήσω
όλο μ’ αφήνεις να φύγω

Πές πόσες θάλασσες βλέπεις και κλαις
χάνονται μέσα σ’ αυτές
του κόσμου τα ασύρματα
Πες όσα δε λεν οι σιωπές
αύριο θα φύγεις μη λες
πως δε μοιάζει με τίποτα

Άσε με λίγο να σου κρατήσω τα χέρια
με πας πιο ψηλά κι απ’ τ’ αστέρια
άσε με να σε φιλήσω
όλο μ’ αφήνεις να φύγω


edited with the help of elica

(ο σύνδεσμος για το τραγούδι αφαιρέθηκε)

6 comments:

YoryiA είπε...

Παραγγελιά για το επόμενο post:
Ένα ποίημα που σου αρέσει.
Βασικά είναι μία πρόσκληση που μου έστειλέ ο Μανουσάκης, αλλά επειδή απαντούσα από τη δουλειά βαριόμουν (κ δεν προλάβαινα) να τσεκάρω ποιοί το έχουν ήδη κάνει κ ποιοί όχι, οπότε το άφησα ψιλοφλού.
Anyway.

kiara είπε...

Το έχω στα υπόψιν!;)

Ανώνυμος είπε...

"ayrio 8a fygeis mh les
pws moiazei me tipota"

o stixos pou sou eleipe.
se eyxaristoume poly..
giorgos
elica

kiara είπε...

elica???
ντράπηκα τώρα! Εγώ ευχαριστώ! Καταπληκτικό τραγούδι!

Ανώνυμος είπε...

giati ntraphkes?
den ftais esy.emeis to kaname epithdes se ayto to shmeio ki exoume kopsei th fwnh.
se eyxaristoume poly gia ta kala sou logia.
giorgos-elica
www.myspace.com/geoelica

kiara είπε...

απλά πανέμορφο κομμάτι...
:)