29.1.08

με μια (διαφραγματική) αναπνοή

Δε με ήθελε, δε με ήθελε καθόλου η νύχτα. Έβαλε τα χειρότερα της ρούχα και βάλθηκε να με κοροϊδεύει! Όμως κι εγώ την ήθελα πολύ, τόσο πολύ που το καθόλου της δε με τρόμαξε. Την πήρα τηλέφωνο και μου βρήκε προφάσεις ότι δήθεν και καλά ήτανε άρρωστη αφού πρώτα έφυγε και με άφησε με κάτι φιλιά που δεν έφτασαν ποτέ κοντά μου. Την πήρα ξανά τηλέφωνο και μου είπε πως δεν υπάρχει θέση για μένα! Και ήμουν έτοιμη να αρχίσω να κλαίω, όπως κάθε φορά που δε γίνεται το δικό μου... κοίταξα τότε τις μπότες μου... "music is better" και είπα πως δεν τη φοβάμαι εγώ τη νύχτα, πως τη θέλω τόσο πολύ που δεν τη φοβάμαι! Ντύθηκα βιαστικά και βγήκα στην πόρτα και την είδα να κλαίει σιωπηλά και τότε, μόνο τότε φοβήθηκα και ήθελα να κρυφτώ... κοίταξα τις μπότες μου ξανά, ήταν από ρούχο και τα δάκρυά της θα μου τις έβρεχαν όμως δε με έπαιρνε πια, η νύχτα ήξερα πως μυστικά με καλούσε... κι έφυγα, ήτανε κρύο και δεν ήθελα να πάω σε κανένα σκοτεινό υπόγειο, εκεί θα έβλεπα τον Τάσο και όχι, αυτή τη νύχτα δεν ήθελα υπόγεια, μόνο υπέργεια να υπάρξω. Έκλεισα τη μουσική και κοίταξα την ομπρέλα, βαρέθηκα να την πάρω και βγήκα να γίνω ένα με τα δάκρυά της και έτρεξα μέσα σε δρόμους που είχα να δω χρόνια, που δεν τους θυμόμουν καν... δε σταμάταγε όμως να κλαίει και εγώ δεν μπορούσα να αγαπήσω το κλάμα της κι ας το είχα ποθήσει τόσο και πήγα να κρυφτώ κάπου ζεστά αλλά με διώξανε και έφυγα, πέρπατησα ένα δρόμο άδειο -απορώντας πού πήγαν όλοι-, έφτασα σε ένα μέρος όπου ήμουν η μειονότητα και ήταν σαν να είχα χάσει κάθε αίσθηση πατρίδας αλλά μπορούσα να χορτάσω με μόνο 2 ευρώ. Ήτανε άδειος ο δρόμος κι εγώ ήμουν μόνη... ύστερα χτύπησε το τηλέφωνο... μου φίλησε το βρεγμένο κεφάλι... και ήταν ξανά όλα καλά.

7 comments:

Ανώνυμος είπε...

To katalava oti itan o Tasos....Leivaditis:) poli exipnos tropos na apantiseis!

kiara είπε...

and u r?:)

kiara είπε...

α οκ, συνεννοηθήκαμε! χαχα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κι' ύστερα που σε γνώρισα
ΜΕ ρώτησα...
Εσύ ρε γυναίκα...
τί βγήκες να πεις;...

Μ' αρέσει ο τρόπος σου του σκέπτεσθαι, εκφράζεσθαι και γράφειν

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kiara είπε...

πωπω απαρέμφατα!!!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Καλως όρισατε!:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Με σκοτώνεις με τους πληθυντικούς....
Μου τον επέβαλαν μικρή και τον μισώ................................
Θεωρώ πως δεν είναι οικείος και στο κάτω κάτω δεν είμαι και η κ. Πρωθυπουργού...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kiara είπε...

Έγινε, θα σου μιλάω (γ)ενικά!:)
τα λέμεεεε