31.12.07

φου... να φύγει η σκόνη...

Νομίζω σου χρωστάω μια αφιέρωση. Θα ήθελα να πω πως είναι η τελευταία όμως δεν ξέρω, δεν ξέρω ποτέ μαζί σου... Γενικά είμαι περίεργη, θέλω να γνωρίζω πολλούς ανθρώπους, τους αντιμετωπίζω σαν να είναι τίποτα αξιοπερίεργα και τους παρατηρώ γεμάτη απορία... είναι που δεν ξέρω να αγαπάω βλέπεις και θέλω όλα να τα αγγίζω, να τα μυρίζω, να τα αφουγκράζομαι, να τα ακούω... για να τα ανακαλύπτω και να μου αποκαλύπτονται... κι εσύ είσαι μια από τις ομορφότερες μου αναποκαλύψεις, όχι μέσα από την τελειότητα αλλά μέσα από την ατέλειά σου.

Δεν ξέρω πώς τα κατάφερες αλλά είσαι το μοναδικό ίσως άτομο που κατάφερε να με κρατήσει για μια χούφτα στιγμές λίγα εκατοστά πάνω από το έδαφος. Όταν άδειασε η χούφτα έπεσα, νόμισα πως πέσανε τα φτερά... ίσως και να πέσανε, κρατάω ακόμη όμως λίγη αφέλεια για το δρόμο, νομίζω θα μου χρειαστεί, ναι, περισσότερο από την κακή υποψία (καχυποψία) που μπορεί να μοιάζει με ομπρέλα που προστατεύει αλλά που τελικά είναι η χειρότερη φυλακή. Γιατί η υποψία είναι τα ψίχουλα που ρίχνεις για να μη χάνεις ποτέ το δρόμο της επιστροφής, είναι τα ίδια ψίχουλα όμως που κρατάνε επίμονα το βλέμμα σου στο έδαφος, και σε εμένα αρέσει να χαζεύω τον ουρανό, αφήνοντας τα πόδια μου να βρίσκουν μόνα το δρόμο, όχι για την επιστροφή, αλλά για την Ιθάκη.

Σε ευχαριστώ που εξακολουθείς να είσαι εδώ και που γελάς μαζί μου κάθε φορά που το έχω ανάγκη.

Ευχή μου για αυτή τη χρονιά: Να ξεφύγω από την ευκλείδια γεωμετρία, να περάσω σε μια διάσταση όπου οι παράλληλες ευθείες επιτέλους συναντώνται και οι κύκλοι τέμνονται εντελώς φυσικά... Αν τη θες κι εσύ την ευχή σ' τη στέλνω πάνω στο σύννεφο...

update: Μου άνοιξες το χέρι και μου έβαλες μέσα κάτι άλλες στιγμές... έχουν διαφορετική γεύση και μυρωδιά αλλά μ' άρεσαν... ;)

3 comments:

Aντώνης είπε...

Καλή χρονιά και εύχομαι να επιτευχθεί η γεωμετρία σου γιατί εν τέλει ο καθείς μας ίσως καλείται να βρει τους δικούς του νόμους και κανόνες για τη δική του ζωή! Καλώς σε βρίσκω!

YoryiA είπε...

Καλά, είσαι σοβαρή; Πώς τον έκανες έτσι τον εαυτό μου; Έπρεπε να σου είχα δώσει και οδηγίες χρήσης μαζί!
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
-Δε χρωστάμε τίποτα σε κανένα. Ζούμε για πάρτη μας, χωρίς να βλάπτουμε τους άλλους αλλά και χωρίς να νιώθουμε υποχρέωση
-Αγαπάμε και αποδεχόμαστε μεν, αλλά απαιτούμε αγάπη και αποδοχή.
-Η Ευκλείδια γεωμετρία έχει αμφισβητιθεί πολύ, διοτί υπάρχει η θεωρία ότι το σύμπαν εκτείνεται σε μορφή σπιράλ, οπότε και η έννοια των μη-τεμνόμενων παραλλήλων χάνει ελαφρώς το νόημα.
Παρ' όλα αυτά, φροντίζουμε να ζούμε στον πλανήτη Γη -αυτόν ξέρουμε αυτόν εμπιστευόμαστε, σα τη χλωρίνη Klinex ένα πράγμα- και όχι στο μαγικό κόσμο των ιπτάμενων μονόκερων και ξέρω 'γω τι άλλο. Έχουμε φαντασία μεν, αλλά δεν τη χρησιμοποιούμε για να δραπετεύουμε!

Αυτά. Μη μου δίνεις και πολύ σημασία, πλάκα κάνω. Θα σοβαρευτώ με τον καινούριο χρόνο.
Καλή χρονιά

kiara είπε...

aντώνη
Καλωσόρισες εδωπέρα, σε ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω
:)

yoryia
Ό,τι θέλω γράφω!:P Καλά δεν απάντησα;χαχα Αχ, βρε Γεωργία, δεν παίζεσαι πραγματικά και σκοπεύω να πάρω στα σοβαρά όλα όσα μου είπες!λολ

Κι εγώ, αυτή τη γεωμετρία είχα υπόψιν μου όταν έγραφα! Καλά, η γεωμετρία και η λογική είναι μακράν τα ωραιότερα κεφάλαια στα Μαθηματικά!!!χαχα

Πάντως το συγκεκριμένο ποστ δεν είναι παρά ένα γλυκό -ελπίζω- μήνυμα σε ένα ακόμη γλυκύτερο πλάσμα της ζωής μου...:)

Σου εύχομαι να μη σοβαρευτείς καθόλου! Φιλιά!!!
:)))