6.12.07

σκέψεις... μνήμες...

Θέλοντας να μηδενίσω και να απομυθοποιήσω τα πάντα μέσα μου προσφέρω σε όλους αυτό που είχα κάποτε μόνο για λίγους... Και τελικά αφανίζω το δικό μου είναι... αναπόδραστα...

Πάλι κρυώνω, πάλι τρομάζω, ξανά, ξανά και ξανά, ανίκανη να ανταποκριθώ σε ό,τι ήθελα... μόνο η μοναξιά θα είναι πάντα δική μου.

edit: Έχοντας επισήμως αλλάξει εαυτό δηλώνω ότι αποποιούμαι την πιο πάνω δημοσίευση! Απαπαπαπα! Εγώ δεν έχω σχέση με τέτοια μίζερα ποστς! 'Οβερ!

edit2: Ανακοίνωση: Για κάποιο χρονικό διάστημα πρέπει να απέχω. Μου λείπετε ήδη κι ας μην ήσαστε ποτέ εμφανώς παρόντες.

2 comments:

YoryiA είπε...

Σωστά, τώρα πρέπει να αντιγράψω εγώ αυτό το post στο blog μου κι εσύ να βάλεις κάποια από τα δικά μου. Αν θες στέλνω και κατά παραγγελία.
Ok, χωρίς πλάκα, παίρνε τη ζωή πιο χαλαρά και μην αφήνεις πολλά πράγματα να σε επηρεάζουν.
Καλή τύχη σε ό,τι κάνεις.
Γιωργία (ναι, γράφεται με ωμέγα :)

kiara είπε...

Μ' αρέσεις!!! χαχαχαχαχαχα Θα πρέπει να το κανονίσουμε!!! Να γράψω εγώ ένα για σένα και εσύ ένα για μένα! Πλάκα θα έχει!!!
Γιωργία; Όχι Γεωργία; λολ Ωραίο!!! :)))