4.12.07

Ζητείται εαυτός!

Λοιπόν, ζητείται εαυτός επειγόντως με τα εξής χαρακτηριστικά:

~ Αυτοπεποίθηση σε άριστη κατάσταση (και δεύτερο χέρι γίνεται αν είναι επιτυχώς δοκιμασμένη)
~ Σταθερή θετική διάθεση με καμιά αλλαγή και ποικιλία (οκ, χορτάσαμε)
~ Μη-περιέργεια για ό,τι δεν τον αφορά (ως πότε θα πληρώνω για αυτό το χαρακτηριστικό που 'ναι ευχή και κατάρα μαζί;...)
~ Ούτε ένα δάκρυ εκτός και αν προέρχεται από το πολύ γέλιο (καλό γέλιο)
~ Ύπνος χωρίς δάκρυα(κάπου το ανέφερα ξανά αυτό αλλά προς καλύτερη εμπέδωσιν), δυσκολίες και χωρίς εφιάλτες
~ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ!!! (sine qua non)

Όποιος έχει υπόψιν του πού μπορώ να βρω αυτό που ζητώ ή αν του περισσεύει κάτι παρόμοιο να με ενημερώσει πάραυτα. Πληρώνω αδρά και άμεσα για αυτό που ζητώ! Διαφορετικά, ας σωπάσει για πάντα ή ας με κοροϊδέψει από μέσα του, παρέα με τους φίλους του, το αμόρε του, το αρκουδάκι με το οποίο κοιμάται αλλά σε καμιά απολύτως περίπτωση δε χρειάζεται να είναι ειλικρινής μαζί μου.

Ευχαριστώ...

10 comments:

YoryiA είπε...

Λοιπόν, για να δούμε:
-Αυτοπεποίθηση: μεγάλη ψωνάρα
-Σταθερά θετική διάθεση: κάτι σε απόλυτη απάθεια θα το έλεγα
-Μη περιέργεια: βασικά γενική περιέργεια για άσχετα πράγματα, κατα τ'άλλα εκτός τόπου και χρόνου
-Δάκρυα: ξηρασία απόλυτη
-Ύπνος: λίγος, αλλά στάνταρ χωρίς δάκρυα
-Βασανιστικές σκέψεις: βλέπε "απάθεια"

Μάλλον ο δικός μου εαυτός σου κάνει. Κι εγώ τον έχω ψιλοβαρεθεί τελευταία, οπότε, αν τα βρούμε στην τιμή, μπορεί και να στον νοικιάσω για κάποιο διάστημα.

kiara είπε...

Κανονικά οι προσφορές ρίχνονται στο κουτί και πρέπει να είναι κρυφές μέχρι να ανοιχθούν όλες αλλά επειδή χλωμό το βλέπω για άλλες, ψήνομαι πολύ, ειδικά αυτό το απάθεια!... Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις λεπτομέρειες!

υ.γ. Καλά ντε, άμα έχετε κάτι καλύτερο απ' της γιοργίας να προτείνετε εδώ είμαστε!

thanasis είπε...

Ο δικός μου εαυτός είναι ιδανικός..
Να πώ τα προσόντα μου;
Απάθεια
Αυτοπεποιθηση στο φούλ
Αναισθησια
Ναρκισσισμός
Και το βασικότερο! Είμαι άντρας, τουτέστιν δεν θα σκάς ούτε θα κλαίς μιας και οι άντρες δεν κλαίνε.
:P Αντε που δε σ’ αρέσει ο εαυτός σου χαζοβιόλαααααα.

Ε-αυτέ είπε...

Για αρχή,μπορείς να καλύψεις τις ανάγκες σου από το όνομά μου μόνο.

kiara είπε...

Γιοργία δαγκωτό! Έκλεισε! Τα λέμεεεε!!!

YoryiA είπε...

Άντε, ας μείνω χωρίς εαυτό για ένα διάστημα, δε θα πάθω και τίποτα.
Ακούω προσφορές.

kiara είπε...

Βασικά, σκεφτόμουν κατ' αρχάς να σε φορτώσω με το δικό μου! Μετά ίσως πω στον Ναρίτα να παραπέμπει και το δικό μου μπάνερ στο βλογ σου! Τι λες; χαχαχαχα Οκ, σοβαρεύτηκα, σοβαρεύτηκα!

YoryiA είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
YoryiA είπε...

Για κάτσε, για κάτσε...
Δηλ να με φορτώσεις με έναν εαυτό με χαμηλή αυτοπεποίθηση, βασανιστικές σκέψεις, δάκρυα ακόμα και κατά τη διάρκεια του ύπνου, κλπ?
Ε, πλάκα θα 'χει για κάποιο διάστημα. Θα φρικάρω και μπόλικο κόσμο εδώ πέρα με την ξαφνική αλλαγή, δεν θα πιστεύουν στα μάτια τους. Και, όταν ξαναβρω τον παλιό μου εαυτό, εκεί θα τους φρικάρω τελείως, δεν θα ξέρουν τι να πιστέψουν.
Ναι, ναι, μέσα.

kiara είπε...

Ναι, ναι μπράβο!!! Πωωωωωω ενθουσιάστικα τώρα!!! Μην ανησυχείς, δε θα είναι για πάντα! Εκτός φυσικά και αν μου αρέσει τόσο πολύ να είμαι εσύ! χαχαχαχα Και εντάξει ρε συ, δεν είναι τόσο απαίσιο αν είσαι εγώ, καλά είναι αλλά κοίτα, πρέπει να το πάρεις ψύχραιμα!!!