28.11.07

Να πω κάτι άσχετο;

Το 'χεις προσέξει ποτέ το μοτίβο στις εικόνες που μ' αρέσουν; Πάντως κατάλαβα γιατί στέρεψα από ό,τι ωραίο και δημιουργικό... γιατί πάντα κοιτάω αλλού θλιμμένα όταν η ζωή με καλεί να ζήσω... γιατί τα ερεθίσματα δεν είναι ποτέ αρκετά... γιατί πάντα εγώ βολεύομαι πίσω από το πληκτρολόγιό μου... Τελικά τι είμαι; Εσωστρεφής ή εξωστρεφής; Θα ξεμπερδέψω, δε θα ξεμπερδέψω από όλα αυτά; Τότε θα δούμε! Θα δούμε αν μπορώ εγώ να φτιάξω κόσμους και λέξεις δικές μου!

Χμμ... Εμπίπτει ή όχι στο μοτίβο;
Αυτό που είμαι ή αυτό που θα ήθελα να ήμουν;...













Σίγουρα καμία σχέση με το μοτίβο και μ' αρέσει!
Γιατί είναι κάτι που ξέρω να κάνω καλά! Να γελάω!:D















edit: Δε με νοιάζει, δε με νοιάζει, δε με νοιάζει! Θα το λέω μέχρι να το πιστέψω!... Γιατί τελικά τι είναι τα αποσιωποιητικά παρά η θλιμμένη ανάσα που φοβάσαι να εκπνεύσεις...

2 comments:

thanasis είπε...

Σύμφωνα με την ταπεινή μου γνώμη, πιστεύω ότι είσαι εξωστρεφής με τους άλλους, και εσωστρεφής με τον εαυτό σου…
Δεν ξέρω αν βοήθησα…

kiara είπε...

ενδιαφέρον...
:)