3.11.07

Προτεραιότητες

Sigur Rós - Starálfur



"Returned Again And Everything Is Okay
Still There Is Something Missing"

Όταν έκανα την πρακτική μου μαζί με τους συμφοιτητές μου ήταν εκπληκτικός ο εγωκεντρισμός που είχε κυριαρχήσει. Ήταν τόσο μεγαλή η πίεση που υπήρχε που ο καθένας στην ουσία έβλεπε μονάχα την πάρτη του. Δεν είναι ότι δε δίναμε καμιά βοήθεια ο ένας στον άλλο, ένα φυλλάδιο, ένα σχέδιο μαθήματος το ανταλλάζαμε - δάσκαλοι είμαστε- όμως από το χρόνο μας αρνούμασταν να δώσουμε έστω ένα λεπτό. Είχα μπει κι εγώ σ' αυτό το τρυπάκι αρχικά. Δεν άντεξα όμως, άλλα πράγματα είναι γραμμένα στο dna μου! Και το ομορφότερο από όλα είναι πως ήταν κολλητικό. Μερικές φορές οι άνθρωποι δε χρειαζόμαστε παρά λίγο σπρώξιμο. Δεν κολλήσανε όλοι, δεν μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, όμως κολλήσανε αρκετοί! Κολλήσανε θετική διάθεση, διάθεση να στηρίξουμε ο ένας τον άλλο. Κι εκεί που δεν υπήρχε χρόνος για κανέναν και για τίποτα ξαφνικά κι από το πουθενά(!) δημιουργήθηκε!

Έχω μάθει ένα πράγμα στη ζωή μου. Σχεδόν πάντα υπάρχει χρόνος και πνίγομαι από τις υποχρεώσεις μου μονάχα όταν δε θέλω να τον δώσω, μονάχα όταν αυτός που μου τον ζητάει δεν αξίζει αρκετά για 'μένα. Είναι όλα θέμα προτεραιότητων και δεν είναι κακό να βάζουμε προτεραιότητες και φραγμούς. Όμως... εμένα κανείς δε μου το βγάζει από το μυαλό, ο χρόνος που δίνεις σε αυτόν που δεν αγαπάς έχει μια άλλη αξία γιατί με αυτό τον τρόπο βγάζεις ένα κομμάτι αγάπης από εκεί που νόμιζες πως δεν υπάρχει τίποτα, από μέσα σου. Κάπως έτσι δεν είναι οι ηλίθιοι της εποχής μας; Εγώ θέλω να τους μοιάσω...

Και μπορώ πια, εύχομαι, να παραπέμψω σε αυτό...

υ.γ. Στην επόμενη δημοσίευση δεσμεύομαι να συνεχίσω την ιστορία που ξεκίνησα πριν μερικές βδομάδες. :)

2 comments:

thanasis είπε...

Bravo!!! Πολύ χαίρομαι για σένα :D

kiara είπε...

Μακάρι να χαιρόμουν κι εγώ... Κάποιος να με αγκαλιάσει... κάποιος που με ξέρει καλά, κάποιος που δεν του κρύβομαι, κάποιος που το άγγιγμά του δε θα μου φέρει ανατριχίλα και φόβο, κάποιος που με αγαπά...

(28)