14.10.07

Κατάματα!

Ένας φόβος που έχω στη ζωή μου είναι μήπως κάνω ποτέ κακό σε κανένα! Και ειδικότερα όταν οδηγώ φοβάμαι πολύ μήπως χτυπήσω κάποιο με το αμάξι. Αυτοί όμως που κυρίως κινδυνεύουν τελικά νομίζω είναι οι γάτοι! Άπειρες φορές κάθε οδηγός έχει ελαττώσει ταχύτητα για να περάσει το καμικάζι γατί που ρίχτηκε να διασχίσει το δρόμο! Σήμερα το βράδυ ερχόμενη στο σπίτι εμφανίστηκε και πάλι να ερωτοτροπεί με τις ρόδες μου ένας γατούλης -ε μπορεί και γατούλα- και για πρώτη φορά πρόσεξα πόσο χαριτωμένα τρέχουν! Τα ποδαράκια τους είναι τόσο αστεία και φαίνονται σίγουρα περισσότερα από τέσσερα!

Οι γάτοι έχουν απίστευτα κακή σχέση με τον κίνδυνο! Μην τολμήσει κανείς να παρανοήσει αυτό που λέω και να θεωρήσει ότι τα γατιά δεν είναι έξυπνα και δε μαθαίνουν γιατί δεν ξέρω κι εγώ τι θα γίνει! Όμως όσο και να μάθουν η τρέλλα που κουβαλάνε μέσα τους είναι πάνω απ' όλα! Και τους λατρεύω γι' αυτό το πράγμα!

Ο γάτος ξέρει πολύ καλά να ζήσει τη ζωή του, πολύ καλύτερα από όλους εμάς! Η καθηγήτρια μου του πιάνου πάντα λέει: Θες να βρεις την πιο ζεστή γωνιά το χειμώνα; Ψάξε ένα γάτο! Θες να δροσιστείς το καλοκαίρι; Ψάξε τον ίδιο γάτο! Και είναι τόσο υπέροχα απρόβλεπτοι: Τη μια στιγμή τον βλέπεις να λιάζεται αμέριμνος, την άλλη στιγμή είναι σκαρφαλωμένος στο δέντρο! Διεκδικεί ατελείωτα χάδια και μην πιστέψεις ποτέ πως αν τον αγαπήσεις δε θα σε αγαπήσει πίσω! Απλά χρειάζεται το χρόνο του! Επιπλέον, γλύφει τον εαυτό του μέχρι απελπισίας γιατί δεν αντέχει τη βρώμα εν αντιθέσει με τους ανθρώπους! Άσε που θα γλιτώσει το σπίτι σου από πολλούς ανεπιθύμητους επισκέπτες (για σας λέω κορίτσια) αλλά πάντα θα κρατάει ένα αθώο ύφος και για σένα! Μπορεί να ζηλεύει πολύ, μπορεί να σου κρατάει μούτρα αλλά με ένα κομμάτι ζαμπόν τον ξανακερδίζεις... έστω για λίγο!

Δεν υπάρχει πιο υπέροχο πράγμα από να ξυπνάς επείδη το γατί σου σου τραβάει τα μαλλιά φοβούμενο πως έχεις πεθάνει... Ο γάτος ξέρει να ζήσει και τις 7 ζωές του χωρίς περιττές τύψεις, είναι μαχητής, είναι και αλήτης αλλά είναι και κύριος με ένα δικό του τρόπο... ξέρει να κοιτάει στα μάτια καλύτερα από πολλούς ανθρώπους αν μη τι άλλο...

Κι εγώ έτσι θέλω να κοιτάξω τη ζωή... κατάματα! Κι ας με χτυπήσουν τελικά τα αμάξια... τουλάχιστον να αξίζει που έζησα... τουλάχιστον να έχω αγαπήσει... βιάζομαι... Θέλω να βρέξει, να βρέξει πολύ... κι εγώ να βγω στο δρόμο και να τρέξω μες στη βροχή... να φύγουν όλα από πάνω μου... όλοι οι φόβοι... κάθε αγωνία... Αν δεν εκτεθώ στους φόβους μου δε θα απαλλαγώ ποτέ απ' αυτούς εξάλλου!:)

2 comments:

Narita είπε...

Δηλαδή η δασκάλα θελει με λίγα λόγια να μας πει:
"Θες air condition; Πάρε ένα γάτο!"
άκου να δεις..

kiara είπε...

Ξεφτέρι μου εσύ!:P

υ.γ. Καιρός ήτανε να ελαφρύνω τις δημοσιεύσεις μου!:)