11.10.07

ονειροπαγίδα...

Δεν μπορώ να ξεφύγω... άθελά σου με παγίδευσες... κι εγώ με τη σειρά μου σε παιδεύω... και είναι γλυκό όλο αυτό αν και αναπόδραστα θα τελειώσει κάποια στιγμή... δεν το βλέπω να σώζεται... αυτή τη φορά όμως δε θέλω να κρατήσω την πίκρα του επικείμενου τέλους αλλά όλη τη γλύκα της αλήθειας σου... εκείνης της αλήθειας που πάντα κάπου θα συναντιέται με τη δικιά μου... ανεξάρτητα από το τι κάνουμε εγώ κι εσύ... οι αλήθειες μας κάποια βράδια θα αγκαλιάζονται μη έχοντας πού αλλού να ακουμπήσουν...

2 comments:

A Girl Called Clementine είπε...

η αλήθεια της ονειροπαγίδας μας είναι η δικιά μας αλήθεια.
δικά μας πράγματα κράτησε κοντά της και μας τα χρωστάει...
κάποια στιγμή θα ζητήσουμε να μας επιστραφούν
ή μήπως όχι;

xxx
Clem*

kiara είπε...

το στοίχημα είναι αυτή τη φορά να μη ζητήσω τίποτα δικό μου πίσω... εξάλλου κι εγώ χρωστάω... πολύ περισσότερα... :)