26.9.07

:(

Αγαπητό διαδικτυακό ημερολόγιο,

θέλω να σου πω πως τα έχω κάνει θάλασσα. Γιατί είμαι τόσο απελπιστικά, τόσο, τόσο ντροπαλή, πώς το λένε βρε παιδί μου;;; Να αυτό, που θέλεις κάτι πολύ και δεν το ζητάς, ή το ζητάς πολύ έμμεσα. Και μπορεί ο άλλος-οι άλλοι να θέλουν να σου το δώσουν! Και πριν νομίσετε όλοι οι κουτσομπόληδες ότι μιλάω για ερωτικά θέματα ή οποιουδήποτε είδους προσωπικά, whatever εγώ το μόνο που θέλω να κάνω είναι να ασχοληθώ με την έρευνα και αντί να το κυνηγήσω κάθομαι εδώ στο μπλογκ και κλαίω τη μοίρα μου και μάλιστα σε ένα πολύ εκτεθειμένο σημείο! Άστα να πάνε! Ναι, εντάξει, αυτή δεν είναι μια ιδιαίτερα φιλοσοφημένη δημοσίευση, δεν παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον αλλά είναι το πρόβλημά μου. :(:(:(:(:(:(

2 comments:

Narita είπε...

Συμπέρασμα:(είμαι τελικά ρηχός και κουτσομπόλης lol)
Δεδομένο: το βλογ είναι δικό σου και άρα δεν πρέπει να σκέφτεσαι αν ενα ποστ που χωράει τον προβληματισμό σου, είναι ενδιαφέρον ή όχι.
Απορία: Tελικά όταν ακούς με τα μάτια σου ένα προβληματισμό που φωνάζει η φωνή της ψυχή σου, γιγαντώνεται ή αυτομάτως χάνει βάρος;

kiara είπε...

εν τοιάυτη περιπτώσει απλά επήλθε μια κατ’ επίφασιν εκτόνωση η οποία δεν κράτησε παρά μόνο λίγες στιγμές... οπότε;...