23.9.07

Εκτρώσεις...

Πρόσφατα συνειδητοποίησα πως σχεδόν όλοι είναι στην ουσία υπέρ της έκτρωσης... Για εμένα γιατί είναι τόσο απλό;... Και σκέφτομαι...

  • Γιατί αποφασίζουμε για τη ζωή κάποιου άλλου ερήμην του απλά επειδή έχει την ανάγκη μας για να επιβιώσει για 9 μήνες;
  • Γιατί συνεχίζουμε να κάνουμε τόσες εκτρώσεις ενώ δε βλέπουμε να βελτιώνεται επί της ουσίας η κατάσταση στον πλανήτη; Κανονικά, αφού το κάνουμε για το καλύτερο όλων θα έπρεπε να μειώνεται η δυστυχία σε αυτόν τον κόσμο και όχι να αυξάνεται...
  • Γιατί θεωρούμε δυνάμει άνθρωπο το έμβρυο αφού είναι σε θέση να μάθει και αυτό τεκμηριώνεται μέσα από πειράματα;
  • Γιατί να πρέπει να καταλήξει στον Καιάδα κάποιος απλά επειδή έχει κάποιο σύνδρομο, αναπηρία ή ασθένεια, επειδή δηλαδή είναι διαφορετικός; Κάτι μου θυμίζει αυτό...
  • Γιατί κανείς δε βλέπει πως ό,τι μα ό,τι και να κάνουμε δεν έχουμε σε τελική ανάλυση έλεγχο των πραγμάτων; Πόσα και πόσα χάθηκαν μέσα σε μια μονάχα στιγμή...
  • Μόνο εγώ βλέπω την ύβρη; Μόνο εμένα σκιάζει η εγωπάθεια, ο ατομικισμός και η αλαζονεία της εποχής μας;
Φοβάμαι... μήπως είμαι τρελλή;... Ας είμαι! Παρατάτε με όλοι σας με τις προοδευτικές σας ιδέες! Εγώ δε θα πάψω ποτέ να πιστεύω στο δικαίωμα στη ζωή!

5 comments:

ion είπε...

δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο. ειδικά με τις τελευταιες γραμμες

be well

kiara είπε...

Ευχαριστώ, σημαίνει πολλά για μένα μετά το shock των τελευταίων ημερών!:)

Narita είπε...

Eντάξει, καταλαβαίνω πολλά από αυτό το ποστ. Respect. Με εκφράζει απόλυτα όλοκληρο το κείμενο.

Pegasus είπε...

Απ'όλα όσα έγραψα αν κατάλαβες πως υμνώ την έκτρωση λυπάμαι γιατί μόνο αυτό το ύφος δεν έχουν τα γραπτά μου στο φόρουμ. Αυτό που προσπαθώ να πω κάθε φορά που μιλάμε για κάποιο ηθικό πρόβλημα που αφορά τον άνθρωπο και την υγεία του είναι πως δε μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τίποτα απόλυτα. Αυτό είναι αρχή μου γιατί ειδάλλως δε θα μπορέσω να βοηθήσω ποτέ τους ανθρώπους. Μάχομαι για τη ζωή αλλά μάχομαι και για την ποιότητα της. Σ'αυτή βασίζονται και τα palliative care. Είναι κακό να διχάζουμε τον κόσμο με μαύρο και άσπρο. Υπάρχει και το γκρι.

Φιλικά πάντα από μια κοπέλα που είναι κατά της έκτρωσης και θα έβρισκε οποιαδήποτε άλλη λύση όσο αναφορά τον εαυτό της αλλά που καταλαβαίνει την ανάγκη έκτρωσης σε καποιες περιστάσεις και την απόφαση κάποιων ανθρώπων χωρίς να τους καταδικάζει.

Την καλημέρα μου. :)

kiara είπε...

Καλή μου φτερωτούλα καταλαβαίνω πώς το βλέπεις και αυτά τα ηθικά διλήμματα τα βλέπω σε ζητήματα όπως είναι οι μεταμοσχεύσεις ή το ζήτημα του κλινικά νεκρού. Καταλαβαίνω τι λες πάρα πολύ καλά και κανείς δεν κρίνει την απόφαση κάποιου να κάνει έκτρωση. Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Παρόλα αυτά η διαφωνία μας βρίσκεται στο θέμα της ποιότητας. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να προβλεφθεί και να εξασφαλιστεί μέσα από κινήσεις όπως η έκτρωση. Άτομα που ξεκίνησαν με τις καλύτερες προϋποθέσεις, που τα είχαν όλα στη ζωή τους δεν μπόρεσαν να έχουν αυτή την ποιότητα ζωής για την οποία μιλάμε. Η έκτρωση μπορεί να έχει απίστευτα αρνητικές ψυχολογικές συνέπειες πάνω στο άτομο που την κάνει. Αυτό το γκρι για το οποίο μιλάς το ξέρω και το βλέπω σε πολλές περιπτώσεις όμως δεν είναι όλα γκρίζα. Δεν πιστεύω να έβαζες γκρίζο χρώμα στο θέμα του βιασμού για παράδειγμα, σε κάποιες περιπτώσεις είναι εντάξει και κάποιες όχι. Ανεξάρτητα από τα ελαφρυντικά που μπορεί να έχει ένας βιαστής, ο βιασμός παραμένει μια αποτρόπαια πράξη, όπως και ο φόνος.
Όταν κανείς δεν καταδικάζει απόλυτα κάποια πράξη, τα ανοιχτά παράθυρα που αφήνουμε μοιάζουν με κουτιά της πανδώρας. Εγώ διακρίνω καλά το αγνό των προθέσεών σου και είχα ήδη αντιληφθεί ότι είσαι εναντίον των εκτρώσεων σε ό,τι αφορά τον εαυτό σου. Δε σε θεωρώ ωστόσο μέρος της πλειοψηφίας:)
υ.γ.1 Με γεια η ανανέωση του μπλογκιού. Τα γράμματα είναι πια σε μέγεθος διακριτό στο ανθρώπινο μάτι!:P
υ.γ.2 Έχω πάθει την πλάκα μου με το McGill. Πρέπει να με βοηθήσεις!!!:D