7.8.07

αλήθειες

Είναι σκληρό να έρχεσαι αντιμέτωπος με την αλήθεια... Αλήθεια... πότε έρχεται αυτή η στιγμή στη ζωή που κουράζεται πια ο ανθρωπος να ειναι τοσο αυτάρεσκος;... Θα ήθελα να πάρω το διαστημόπλοιό μου και να ανεβώ ψηλά, τόσο ψηλά... Εκεί που δεν το περιμένεις σου πετάνε απρόσμενα στα μούτρα την αλήθεια και σε πονάει σε πονάει τόσο πολύ... Δεν κουράστηκες να νιώθεις καλύτερη, να νιώθεις εξυπνότερη, να νιώθεις σημαντικότερη;... Δεν κουραζόμαστε ποτέ να χαϊδεύουμε τη φαλάκρα του εγωισμού μας;

Κουράστηκα να με πονάει το στομάχι μου... κουράστηκα τόσο πολύ χωρίς να έχω κάνει απολύτως τίποτα στη ζωή μου... είναι δυο φωνές που μου συνθλίβουν τον εγκέφαλο... δε λέει να υποκύψει καμιά τους... Τίποτα καλό δεν προήλθε από 'σένα με ακούς; Τίποτα!... Βολεμμένη! ΒΟΛΕΜΜΕΝΗ!!!

3 comments:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και συγγνωμη για χτες. Είμαι αχάριστος. Ένα που μου κάνει εντύπωση πάντως ακόμα και τώρα είναι γιατί πιστεύεις οτι τα διαστημόπλοια με το ζόρι να είναι μονοθέσια; τεσπα λες και θα πετάξω ποτέ με διαστημόπλοιο, εξάλλου έχω υψοφοβία.. ναι και στο αεροπλάνο σκεφτομαι να μπώ.
Λές "Θα ήθελα να πάρω το διαστημόπλοιό μου και να ανεβώ ψηλά, τόσο ψηλά... " η ώρα τώρα είναι 3:48 το πρωί και μάλλον θα το έχεις πάρει και θα ταξιδεύεις στην ονειροχώρα!
Δεν θα ήθελα να παρέμβω σε αυτο το κείμενο εγώ, αλλά λες κάτω κάτω "Τίποτα καλό δεν προήλθε από 'σένα με ακούς; Τίποτα!... Βολεμένη! ΒΟΛΕΜΕΝΗ!!! " και προφανώς αναφέρεσαι στον εαυτό σου! Η ευτυχία ειναι δυσεύρετη σήμερα! Έτσι πιστεύω.. αλλα υπάρχουν κάποια μικρά πολύ μικρά πράγματα που μας κάνουν πραγματικά ευτυχισμένους και συμαντικους μερικές φορες.. Για μένα το ύψιστο καλό που μπορεί να κάνει κάποιος σε κάποιον άλλο είναι να του χαρήσει λίγες στιγμές ευτυχίας.. ακόμα και να προκαλέσεις δάκρυα σε κάποιον άλλο είναι μεγάλο πράγμα και επειδή έχω κάποιον υπόψην μου που έχει δει καλό απο σένα.. κάποιον αχάριστο.. σου λέω οτι δεν χρειάζετε να στενοχωριέσαι!

Sakis είπε...

Είσαι πολύ μικρή, για να 'χεις από τώρα τύψεις συνειδήσεως... Έχεις, συνεπώς, όλον τον καιρό μπροστά σου, για να φανείς ωφέλιμη και σ' άλλους, εκτός από τον εαυτό σου... Άλλωστε, γι' αυτό, υποθέτω, προετοιμάζεις την πνευματική σου συγκρότηση, ώστε να φανεί χρήσιμη, όταν φτάσει το πλήρωμα του χρόνου...

kiara είπε...

Μα Σάκη εσύ είμαι σίγουρη πως ξέρεις πως το πολύ μικρή είναι κάτι που δεν ισχύει. Κανείς δεν ξέρει πότε θα του χτυπήσει την πόρτα το τέλος... Υπάρχει και μια λατινική φράση που δεν τη θυμάμαι, certum an και κάτι άλλο που δεν το θυμάμαι. Όπως λέει και η Αρετή η περισυλλογή δε βλάπτει...