2.8.07

Επιστροφή!

Υπόσχομαι...

  • Να προσεύχομαι
  • Να μειώσω το χρόνο μου στο νετ και να τον διοχετεύσω σε δραστηριότητες έξω
  • Να διαβάζω βιβλία πνευματικά, επιστημονικά και λογοτεχνικά
  • Να μελετώ πιάνο
Μέσα από αυτά στοχεύω...
  • Να βάλω τέρμα στα γιατί, στα διότι και στις λοιπές μικροπρέπειες
  • Να είμαι απλή
  • Να μην είμαι ποτέ μόνη εσωτερικά
  • Να έχω ένα αληθινά χαρούμενο πρόσωπο που να μαρτυρεί πως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που ελπίζουν αληθινά στο Θεό!
Κάθε άνθρωπος έχει να κουβαλήσει ένα σταυρό, το χαρακτήρα του. Οι πλείστοι αρνούνται να τον κουβαλήσουν και απλά προτιμούν να άγονται και να φέρονται από αυτόν. Ο χριστιανός επιλέγει να τον κουβαλήσει γιατί μόνο έτσι θα μάθει να αγαπά...

2 comments:

Ανώνυμος είπε...

Καλώς όρισες και πάλι!

Μ' αρέσει ο γενικός σκοπός σου, καθώς και οι επιμέρους στόχοι, των οποίων η προηγούμενη επίτευξη φαίνεται κι εσύ να θεωρείς πως αποτελεί conditio sine qua non για την εκπλήρωσή του... Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

Σάκης

kiara είπε...

Γλυκέ μου Σάκη καλώς σε βρίσκω! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου!!!:)