4.7.07

Αντιός!...

Λοιπόν αυτή είναι μια δημοσίευση απολογισμού και αποχαιρετισμού αφού αύριο την κάνω για Ελλάδα. Όχι ότι με διαβάζει κανένας αλλά ας κρατάμε ενήμερο αυτό το ημερολόγιο καταστρώματος. Είμαι ανήσυχη αλλά θα φροντίσω να περάσω καλά... θα το κερδίσω το στοίχημα!... Λοιπόν, έχουμε αποφοιτήσει, έχουμε γίνει δεκτοί στο μεταπτυχιακό, μια δουλειά θα τη βρούμε τι άλλο θέλουμε;... Μήπως έτσι μια νηνεμία μέσα μας;... Ελπίζω εκεί που θα πάω να μη συναντήσω όλα τα λάθος άτομα αντί αυτά που πραγματικά θέλω να δω... Ελπίζω όταν θα είμαι εκεί να μην αδειάσω και να μη φοβηθώ... Εύχομαι να μην κάνω κάτι το οποίο θα μετανιώσω...
Ο Θεός μαζί μας κι η Παναγίτσα σκέπη μας...

υ.γ.Ελπίζω να μη νιώσω καθόλου εκείνη τη ξηρότητα γύρω από τα μάτια μου και εκείνο το σφίξιμο στο στομάχι που αισθάνομαι τώρα...

5 comments:

Αnnelie είπε...

καλώς να μας έρθεις!!! :-)

karidotsouflooo είπε...

βρε δν είναι τόσο δύσκολα τα πράγματα... είδες? μια χαρά τα πήγαμε αλλά θα σε ήθελα κ άλλοοοο...
άντε να μας ξανάρθεις ή να σου έρθουμε εμείς :P

καλή συνέχεια ;)

Ανώνυμος είπε...

κάποιος ''λάθος'' είπε κάποτε ''πόσο κοντά είναι η πραγματικότητα με την φαντασία; το κοκκινο με το μώβ ή το κίτρινο; το χαμόγελο με το δάκρυ;''

kiara είπε...

Πολύ όμορφο καλέ μου ανώνυμε...:)
Όσο για τις άλλες δυο καλά κάνετε να 'ρθειτε Κύπρο! Εγώ μια φορά την αρχή την έκανα!!!;)

Ανώνυμος είπε...

Εμένα δηλαδή δεν με καλείς; δεν με θες να έρθω; εμ θα βαρέθηκες να με βλέπεις :Ρ οκ δεν έχουμε παράπονο, τι να πει και το καρυδότσουφλο που έμεινε με την λαχτάρα :Ρ