30.6.07

"Μη κρίνετε ινά μη κριθείτε"

Ας αναποδογυρίσουμε λίγο τα πράγματα...

Καλημέρα σας! Θα ήθελα σήμερα να επιχειρήσουμε ένα πράγμα που λέγεται πολιτισμένος διάλογος. Νέο φρούτο θα μου πείτε... αλλά τι να κάνουμε όλο πάνω στα παράξενα πάω και πέφτω. lol που λένε και σε κάτι χωριά! Και σας έχω ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αντικείμενο συζήτησης! Λέγεται κ ο υ λ τ ο ύ ρ α. Τι λέτε; Κάνουμε και καμιά ετυμολόγηση της λέξης; Πω! Χάρηκα τώρα!:D Κουλτούρα< λατιν. cultura (=καλλιέργεια της γης). Καλλιέργεια! Μου άρεσε αυτό. Ωραία! Πότε λέτε ένας άνθρωπος είναι καλλιεργημένος; Χαχαχαχαχα! Εγώ είμαι ο κύκλος, εγώ είμαι και το κέντρο! Οπότε λέω ό,τι θέλω! Λοιπόν! Κουλτουριάρης είναι αυτός που έχει τρία πτυχία, 2 μεταπτυχιακά και 4 διδακτορικά και μεταδιδακτορικά τουλάχιστον! Επιπλέον οφείλει να διαβάζει μια αρχαία τραγωδία καθημερινώς και ανελλιπώς καθώς και να ακούει 2 ώρες κλασική μουσική την ημέρα (και όχι ο Βach, δεν εξαιρείται από το πρόγραμμα!).
-Μπορούμε να ακούμε και λίγο Μάλαμα κυρία;
-Μάλαμα; ΜΑΛΑΜΑ; Μα αυτόν το λαϊκό;;; Τόσα χρόνια αυτά σας μάθαινα; Για να μάθεις να μη λες τέτοιες ιεροσυλίες γράψε εκατό φορές Ο Μάλαμας είναι ντροπή για τον ελληνικό πολιτισμό!.
-Θανάση κυρία; Για τον κ. Παπακωνσταντίνου λέω. Από αυτόν μπορούμε να ακούμε;
-Μα για αυτόν τον αμόρφωτο λες; Τον άμουσο; Γράψε τώρα 100 φορές για να μάθεις Ο Θανάσης δεν ξέρει μουσική! και ύστερα τα ξαναλέμε! Ανόητε νεανίσκε! Και μην αρχίσετε τώρα να μου λέτε για τον Ιωαννίδη γιατί δεν ξέρω τι θα γίνει εδώ μέσα!
-Κυρία Τσαλίκη ακούμε πριν ή μετά τον Βαch;
-Τα μπέρδεψες παιδί μου! Πριν είναι ο Σαρμπέλ! Μετά ο Τσαλίκης!...

"Κρίνε για να κριθείς!"
Μ.Α.

υ.γ. Καλλιέργεια είναι πάνω απ' όλα ο σεβασμός...