20.5.07

Λαλαλαλαλα!!!!:D:D:D

Είμαι και πολυγραφότατη η άτιμη! Μα να στερήσω τώρα από το αναγνωστικό μου κοινό το πηγαίο και αστείρευτο (δυστυχώς για σας) ταλέντο μου! Λοιπόν σήμερα θα ήθελα να καταθέσω ενώπιόν σας και ενώπιον του κ.κ. εαυτού μου (εδώ γελάμε) ότι είμαι σαφώς καλύτερα και ότι κάποια προβλήματα μου έχουν λυθεί! Θα τα κάνω λίστα μου φαίνεται! Ένα μανιταράκι μου ψιθύρισε στο αυτί, "ένα ένα τα πλοβληματάκια!..." και λέω να το τηρήσω. Εκείνο το διάβασμα δεν έχω αγγίξει ακόμα αλλά αποφεύγω να το σκέφτομαι! Δε λέει να τελειώσω το πανεπιστήμιο με καλό γραπτό! Εγώ έχω παράδοση στα ατυχή τέλη (όχι, δεν αναφέρομαι στους φόρους, ακόμα δεν έχω αρχίσει να πληρώνω!:p). Mmmmmmmm... τι άλλο να σας πω τώρα;;; Πολύ καλή εβδομάδα σας εύχομαι γιατί η εβδομάδα ως γνωστόν ξεκινά την Κυριακή και όόόόόχι τη Δευτέρα! Εγώ προς το παρόν θα συνεχίσω την αρίθμηση των μέτρων της Τεσσαρακοστής Συμφωνίας του Mozart! Αμ, δε σας τα 'πα (όχι τα κάλαντα), τελικά την έμαθα την άτιμη τη συμφωνία (σχεδόν) μιας και σήμερα είναι η συναυλία και δεν είχα άλλη επιλογή!... Στο επαναγράφειν-γιγνώσκειν!:D