14.5.07

Μπορώ να κόψω το τσιγάρο, απλά δε θέλω!


Ίσως να μην τα καταφέρω ποτέ. Αν συνεχίσω να είμαι αυτή που είμαι, σίγουρα δε θα τα καταφέρω. Όλο μου λείπουν κομμάτια, δε θα καταφέρω ποτέ να το φτιάξω... εξάλλου εγώ τα βαριέμαι τα παζλ. Δεν ξέρω γιατί αυτό το συγκεκριμένο με ελκύει... και όμως το βαριέμαι... "Με βαραίνει η μοναξιά... οι άνθρωποι το ίδιο...". Πρωταγωνιστώ στο θέατρο του παραλόγου, είμαι ο πιο όμορφος ρινόκερος. Δεν αντέχω να βλέπω γύρω μου κομμάτια να αιωρούνται!... Ζηλεύω, ζηλεύω όλους αυτούς που είναι ήρεμοι! Ζηλεύω τους ανθρώπους χωρίς ερωτηματικά, που για αυτούς ο κόσμος δεν είναι παζλ αλλά πίνακας! Τους ζηλεύω όλους!!! Αχ, εαυτέ μου, τι θα κάνουμε;... Θεέ μου, σε παρακαλώ! Είμαι τόσο τρομαγμένη, σε παρακαλώ... συγχώρα με που δεν είπα ποτέ ευχαριστώ... Μεταίχμιο... η δική μου προσωπικότητα...