11.4.07

Μόνο τα σύννεφα κινούν τα αστέρια... Σε μια ψυχή φωτεινή!...

Just bcs u don't feel it, it doesn't mean it's not there... 'Ευχομαι μέσα από την καρδιά μου να αισθανθείς σύντομα τέλεια... Έχεις κάνει τόσα για μένα όσα δε φαντάζεσαι... δε θα μπορέσω ποτέ να σου ξεπληρώσω το καλό που μου έκανες... κι ήταν μια αγάπη απλή χωρίς πολλά πολλά, χωρίς φαντασίες και επιτηδεύσεις... γι' αυτό σε αγαπώ μικρή μου φίλη... ακόμα και αν το ξεχάσω κι αν το ξεχάσεις και εσύ...
Και σε θαυμάζω, δεν ξέχασα τα λόγια μου...
Δεν ξέρω αν θα περάσεις... ξέρω όμως ότι μπορείς να περάσεις... αλλά ακόμα και να μην περάσεις εκεί που θες... ξέρω πως μπορείς να κάνεις πολλά...
Τονίζω το ξέρω! Ας κάνουμε λίγο γλώσσα...
Ξέρω, παλιά ήταν ξεύρω, προέρχεται από το ρήμα εξευρίσκω που σημαίνει έχω βρει κάτι μετά από ψάξιμο και κόπο... Αυτά... :)