10.4.07

Με αγαπάς;

Πόσο συχνά ακούμε αυτή την ερώτηση; Πόσο συχνά τη λέμε; Δε θα γράψω πολλά, μόνο να σταθώ σε μια διαπίστωση: Πολύ συχνά απαιτούμε από τους άλλους να μας αγαπούν όπως εμείς θέλουμε. Ο καθένας όμως αγαπά με το δικό του τρόπο! Πραγματικά κάποιοι άνθρωποι πιστεύω ότι με αγαπούν τόσο αληθινά, έχουν κάνει τόσα πράγματα για μένα, για να είμαι εγώ καλά! Όταν σε αγαπά ο άλλος το ξέρεις, το διαβάζεις στο βλέμμα του, στο φιλικό χτύπημα στην πλάτη, στο σφίξιμο στο χέρι, στη φωνή του όταν σου μιλά, στον τρόπο με τον οποίο σε ακούει... Απλά και μόνο που υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, προσφέρουν τόσο φως στη ζωή σου... Εγώ δεν το βλέπω πάντα! Είμαι τόσο απασχολημένη με αυτό που θα ήθελα που πραγματικά δε βλέπω αυτό που μου δίνει ο άλλος... Πάντα άγρυπνα να 'ναι τα μάτια της ψυχής μου... να εκτιμώ το κάθε τι... να θυμάμαι όλα τα καλά και να αφήνω πίσω μου όλα τα άσχημα... να αγαπώ τους ανθρώπους για αυτό που είναι και όχι να τους απορρίπτω για αυτό που δε θα μπορέσουν ποτέ να γίνουν!... Ναι με αγαπάς!:)